Probabil pentru ca locuiesc intr-un cartier cu o medie de varsta destul de ridicata mi s-a servit flyer-ul de mai sus sub forma de spam in cutia postala.

O lectura amuzanta daca trecem peste subiectul morbid si in acelasi timp una dintre cele mai excelente lectii de business pe care le-am vazut puse in practica de ceva timp.

La urma urmei este o afacere ca oricare alta si regulile de baza ale marketing-ului si vanzarilor sunt aceleasi peste tot.

  • Au indepartat tabu-ul si au implementat principii si legi de baza, general valabile pentru orice business.
  • Au un obiectiv si o promisiune: asigurarea unui final decent.
  • Nu furnizeaza doar servicii ci au creat pachete pentru toate buzunarele si nevoile (pachet de baza, pachet all inclusive, all inclusive lux…)
  • Au si un site, optimizat si curatel pe care l-au scris mare pe flyer.
  • Au date de contact pe flyer, inclusiv numele consultantilor funerari – da, au si asa ceva!
  • Au utilizat culorile, imaginile, exprimarea decenta si corecta in ton cu subiectul.

Nu am reusit sa inteleg de ce este o oferta in limita stocului disponibil, dar in rest, jos palaria!

Nu neg ca acest sistem functioneaza de multi ani in afara tarii si ca probabil nu au facut decat sa se inspire sau sa se adapteze. Dar in acelasi timp nu pot sa nu ma intreb insa de ce toate celelalte afaceri romanesti nu se pot inspira la fel de bine sau nu pot sa se adapteze la fel de eficient.

 

 

 

 

Daca ti-a placut, spune-le si altora

Din aceeasi serie:

  • Post fara pereche:

3 Thoughts on “Un final decent

  1. păi stocul disponibil în cazul că se hotărăsc mai mulți să moară.. și se termină sicriele. Ar fi trebuit să pună și un hotline pentru rezervări și consilieri: dacă vă hotărâți să vă sinucideți, nu folosiți metode invazive ca să ne fie mai greu să vă îmbălsămăm, pentru că atunci cresc și prețurile. 🙂

  2. Pingback: Vrei sau nu, tot aici ajungi | Provinciala

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation