Sunt unele momente in viata (sau la sfarsitul ei) despre care multi nu ne simtim comod sa vorbim. Sau cel putin  nu le-am include in lista noastra de subiecte de discutie preferate. Sau pur si simplu nu ne-a trecut vreodata prin cap sa o facem asa, fara un scop precis (si cand avem un scop precis, mi-e greu sa cred ca o facem vreunul de placere).

Sunt lucruri adevarate de care toti ne vom lovi cel putin o data in viata, dar pe care preferam sa le tinem intr-un sertaras sau sa ne prefacem ca nu exista. Sunt lucruri despre care oamenii incep sa se intereseze, sa schimbe opinii si sa aiba preferinte la varsta la care cei din generatia lor nu mai traiesc, cand evenimentul monden al lunii este o pomana sau cand nimic altceva nu mai este atragator in viata.

In spatele acestor momente, a ritualurilor si miturilor asociate,  exista insa o industrie, un business ca oricare altul.  Si ca orice business, ca sa fie profitabil, are nevoie de brand awareness (nu cred ca se poate face ceva legat de conversia de lead-uri in acesta zona). Si cum ai putea face lucrul  asta mai eficient , profesionist si adapatat zilelor noastre daca nu online!?

Macabru sau nu, din seria  acestea nu ar trebui sa fie subiecte tabu, dar poate duse putin mai departe la nivel de adaptare la noile tehnologii,  astazi va prezint

 

1. … concursul

de eseuri avand ca tema de ce as alege incinerarea?

E pe bune. Si oamenii aia trateaza subiectul foarte in serios dupa cate se poate observa. Cel mai teribil ma infioara muzica de pe site (in perfecta armonie cu subiectul) si faptul ca ma bate gandul sa ma inscriu si eu la concurs .

 

Va invit sa admirati  inspiratul nume al domeniului, precum si logo-ul extrem de sugestiv.

La urma urmei este o asociatia ca oricare alta catre care puteti redirectiona 2% din impozitul dvs, care are o prezenta online (ceea nu pot spune despre multe alte asociatii), statut, membrii fondatori si articole interesante despre subiecte de specifice: 15 motive sa alegi incinerarea  sau 11 motive sa devii membru al asociatiei.

 

2. … televiziunea

Despre care am crezut, in momentul in care am descoperit site-ul, ca este vreun pamflet la adresa cuiva. Dar nu, este pe bune si din pacate nu are nimic live in acest moment ca sa pot comenta mai departe.

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    • Post fara pereche:

    3 Thoughts on “Vrei sau nu, tot aici ajungi

    1. Merci! Mi-a placut ce ati scris.
      MR
      Amurg. Romanian Cremation Association

    2. Pingback: V-ati ratat viata? Cu noi, moartea e un succes. | Provinciala

    3. Pingback: ce…PUSCULITAMEA.RO! | Andreea Stan | Marketing & Comunicare Online

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation