logoStiu ca majoritatea sunteti plecati in tari cel putin la fel de „calde” dar in zone cu nisip si ape limpezi. Stiu ca  multi doar „sunteti” pe la birouri (zau ca luna august ar trebui declarata libera peste tot si pur si simplu evacuata populatia in vacanta) ascunsi bine de tot de canicula la adapostul aerului conditionat. Stiu ca unii dintre voi sunteti chiar in elementul vostru la asemenea temperaturi ridicate dar si ca ceilalti sufera alaturi de mine. Si stiu cu siguranta ca viata mea activa in aceasta perioada sufera nu doar de caldura ci si de imposibilitatea mea de a manca altceva decat fructe toata ziua (de fapt pepeni verzi si ciocolata – nu e un fruct dar cum cea mai buna leguma e porcul de ce nu ar putea fi ciocolata cel mai delicios fruct?!). Si evident un mic dejun cat mai pe racoare si cat mai consistent ca sa am puteri intreaga zi. Dar vor veni si zile mai racoroase in curand si atunci…

Ne intoarcem in lumea in care totul se misca pe fast forward si cuvintele definitorii ale existentei noastre zilnice sunt „viata activa” si ne ramane uneori prea putin timp ca sa ne gandim la mancare sau cum produsele alimentare sau modul in care le consumam ne afecteaza calitatea vietii pe termen lung.

Vara aceasta, in dorinta de a atrage atentia asupra importantei unui stil de hrana sanatos si echilibrat pentru o viata activa, Solaris desfasoara campania de constientizare: „Salveaza timp! Mananca sanatos!”  si va provoaca la un concurs pe blogul meu.

Aveti timp pana luni19 august la miezul noptii, sa imi scrieti intr-un comentariu la acest post, o reteta de mic dejun/snack sanatos si hranitor care sa contina produse Solaris. Aleg si anunt castigatorul pe blog a doua zi. Vreau detalii clare ca sa experimentez si eu variatiuni in diminetile ce vor urma, va rog.

Si ca sa fie si mai simplu, va sugerez cateva dintre produsele mele preferate de la ei (care de altfel vor fi si premiul acestui concurs, sub forma unui cos cu bunatati sanatoase):

FRUCTE USCATE – TENTATII DULCI 150gr SOLARIS

Amestec de fructe uscate si nuci: stafide, caise, alune de padure, caju, migdale, cirese.

Migdalele, caju si migdalele sunt o sursa deosebit de bogata in proteine asigurand energia necesara unui efort fizic sustinut.

OMEGA FORTE – AMESTEC DE SEMINTE 150g SOLARIS

Amestec de seminte bogat in acizi grasi nesaturati – Omega 3, Omega 6 si Omega 9. Compozitie: seminte de floarea soarelui, seminte de in, seminte de susan, seminte de dovleac.

Semintele oleaginoase sunt o sursa de acizi grasi neasturati (Omega 3, Omega 6 si Omega 9) esentiali pentru protectia sistemului cardiovascular?

MIGDALE 150gr SOLARIS

Migdalele reprezinta una dintre cele mai naturale surse de magneziu. 

CAJU 150gr SOLARIS

Nivelul de proteine din 9-10 nuci de caju este egal cu cel din 150 de g de friptur.

SEMINTE DECOJITE DOVLEAC 150gr SOLARIS

Stiai ca semintele de dovleac sunt bogate in mineraleȘ magneziu, fier, zinc, cupru, vitaminele E si C, ce asigura protectia inimii?

 

Au un conucrs similar pe site la ei, valabil pana la sfarsitul lunii august, asa incat va recomand sa participati si acolo ca sa va mariti sansele de castig: SolarisPlant.ro/concurs.

 

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    6 Thoughts on “Concurs – retete simple si sanatoase pentru micul dejun

    1. Ecaterina M. on 08/13/2013 at 14:07 said:

      Omleta cu seminte decojte de floarea-soarelui si Cardamom intreg verde
      Bat 2 oua si le amestec cu seminte decojite de floarea soarelui si cateva seminte de Cardamom maruntite. Ouale sunt sanatoase si sa nu mai spunem de semintele de floarea soarelui bogate in vitamina E (pentru un ten luminos si sanatos), magneziu (pentru cardiaci) si fitosteroli (scade colesterolul din sange). Semintele de Cardamom ajuta digestia, sunt tonice si … afrodisiace! Sa incepem dimineata bine, zic!

      Iaurt cu Omega Forte Amestec de seminte si ulei de migdale
      Avand o insufienta valvulara destul de ciudata (toate 4) incerc sa mananc fara grasimi si aleg tot ce inseamna nesaturat. Amestec iaurtul natural 150-200 ml cu Omega Forte de la Solaris (floarea soarelui, in, susan, dovleac) si pe deasupra adaug si cateva picaturi de ulei de migdale. Acet ulei nu este preferatul meu din cauza gustului care il da micului dejun (mai ales ca ma plictisesc sa mananc in fiecare zi acelasi lucru), ci si din cauza propritatilor lui: este hranitor, usor antiinflamator, calmant pentru stomac si contine mult acid linoleic si gama linoleic care ajuta la eliminarea depozitului de grasime de pe abdomen, stocat din cauza stresului.

    2. Maria on 08/16/2013 at 11:57 said:

      eu le port mereu cu mine in geanta pentru cand mi se face foame (mixul de fructe, migdalele) si le mananc cu iaurt sau cereale si lapte de dimineata (inclusiv semintele)

    3. Un fel de mic dejun al meu este reprezentat de trei felii de bruschete din graham. Pe ele pun o compozitie de rosii.

      Compozitia de rosii:
      Tai rosiile (eu pun doua de obicei) cubulete. le pui intr-un vas. Apoi adaugi o lingurita de busuioc, seminte de in si susan si o lingurita de ulei de masline. Si pofta buna! 🙂

      Alt mic dejun preferat: Bat doua oua (de la tara de la mama :D) si apoi le torn in Dry Cooker. Fara ulei sau altceva. Si adaug seminte de dovleac si putin suc de rosii. Este foarte bun … finalul! Las cam trei minute tigaia pe foc, fara sa invart si gata 🙂

    4. Nor on 08/19/2013 at 16:10 said:

      Shake-urile de fructe si legume au alt gust daca presar in ele seminte de dovleac si /sau fructe de padure.

      Orezul basmati nu il pregatesc niciodata fara stafide, seminte de in si susan sau migdale pisate.

    5. provinciala on 08/20/2013 at 09:47 said:

      Dragele mele,va multumesc pentru idei. Concursul s-a incheiat, revin astazi cu numele castigatoarei.

    6. provinciala on 08/20/2013 at 23:10 said:

      Castigatoare concursului este Ecaterina. Felicitari!

      Va multumesc tuturor pentru participare si va reamintesc ca mai aveti o sansa de a castiga un cos cu bunatati Solaris participand la concursul de pe site-ul lor.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation