ma trezesc de ieri la ore inimaginabile si inacceptabile, deprimata din cauza lipsei de lumina, odihna si a vremii. si poate si din cauza faptului ca iar imi pierd 2 ore pe zi din viata ca o cartita pe drumuri.

deci dimineata la metrou din nou. reality check in direct. oameni tristi si obositi care motaie in picioare. robotei grabiti (vesnica mea dilema: catre ce?) care se calca in picioare, mesteca cu superioritate forneti si placintele, trag cu ochiul la ce citeste cel de langa, te studiaza cu atentie de parca ai fi o furnica la microscop.

si pentru ca nu este de ajuns anturajul, esti asasinat cu reclame care mai de care mai cretine pe tot parcusul drumului cat stai blocat in metrou. tot drumul m-am holbat, fortata de imprejurari, la un afis la lactate. nu orice fel. se numesc Dar (brand construit pe fonduri SAPARD) care infatiseaza produsele firmei (refuz sa comentez vaca de pe ambalaj) sub obladuirea unui soare in forma de… uger.wtf!? in al doilea afis, nu numai ca soarele are forma de uger dar este plin de iarba si pe el pasc alte vaci. ori simbolistica asta de proasta calitate dusa la extrem care de fapt nu ascunde nici un mesaj de substanta in spate combinata cu un metrou plini de zombie si cu lipsa cafelei duce la reactii adverse. chiar mi-a trecut prin cap sa ma las de lapte.stiu, trebuia sa fac o poza groteasca, dar va las sa va imaginati, oh voi profani, ce nu folositi trocariciul subteran.

in alta ordine de idei: de ce mint barbatii? eu tot nu reusesc sa inteleg. poate imi spuneti voi. exista vreun studiu, e ceva in genele lor?

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    • Post fara pereche:

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation