logo-EturiaNe-am luat si noi bilete catre tarile calde (cand la noi e frig si urat). Imediat dupa nunta si putin inainte de excursia propriu zisa, ca nu care cumva  sa beneficiem de vreo oferta buna achizionata din timp! Oricum, nu ma plang, am gasit ceva frumos (va povestesc in curand ce si cum), la un pret rezonabil (totusi, o gramada de bani pe care econoama din mine nu ar da-o pe fiecare vacanta).

Am ales intr-un final agentia la recomandarile amicilor care calatoresc in tari exotice des. Am vrut sa nu ne batem capul (am incercat eu sa caut pe booking si alte site-uri dar sincer, mi se pare obositor) si pentru asta am fost dispusi sa platim in plus. Asa ca am ales ETURIA, o agentie care nu ne spunea nimic atunci, unde ne-am nimerit (ca sa fie tacamul complet) sa contactam taman agentii din Cluj.

Detaliile birocratice au decurs lin (am avut parte de tot suportul si intelegerea lor), mai putin cele doua fugi date pana la sediul agentiei din Bucuresti ca sa platim cash excursia (da, am avut banii la saltea :))). Asta a insemnat o bucatica serioasa din pretiosul nostru timp dar ne-am sacrificat pentru avans si lichidare. In fine, am primt biletele frumos impachetate (prin curier), impreuna cu  brosurica, asigurarile…suna bine.

Cu 3-4 zile inainte de plecare primim insa o instiintare pe mail cum ca am mai avea sa le dam niste bani. Nauca de cap, caut printre facturi si vad ca asa e, doar ca nimeni nu ne spusese treaba asta cand am dat ultima transa de bani (diferenta nu era mare si am fi putut sa o platim de atunci) si drept urmare noi ne cam faceam bagajele linistiti. Neam de timp sa mai alergam la agentia din Bucuresti. Ii scriu doamnei sa imi dea contul in care putem plati in timp util ca sa nu ne trezim ca ne anuleaza excursia. In acelasi timp ii explic situatia si lipsa vreunei intentii de frauda, declarandu-ma dezamagita de context.

In mai putin de 10 minute, la o ora din noapte la care pana si corporatistii sunt acasa la nani pui, doamna imi raspunde, isi cere scuze pentru incurcatura si ma roaga sa uit de suma pe care o mai avem de achitat pentru ca nu vrea sa ne strice vacanta.#SeIntamplaInRomania

GUESS WHAT?! Vacanta noastra a fost mai reusita ca niciodata. Si uita asa se face customer care de succes. Adica unii oameni pur si simplu inteleg ca e important sa fie clientul multumit si fericit. Ca se intoarce si mai si recomanda, simplu, nu?

Iar noi (bine, si ca urmare a experientei vacantei in sine) ii recomandam pe cei de la ETURIA tuturor celor care sunt in cautarea unei agentii bune de turism nu doar pentru oferte si pachete sau destinatii (site-ul lor este extrem de user friendly) dar si pentru ca sunt mai mult decat oameni.Va multumim!

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation