Astept de ani de zile izolarea tuturor hiper market-urilor si mall—urilor la marginea orasului intr-un camp si impodobirea tuturor stradutelor din oras cu magazine mici si cochete, afaceri de familie, pravalii de nisa. Imi doresc sa colind intr-o dupa-amiza insorita pe strazi si sa stau la povesti cu vanzatoare de la brutarie, sa ma salut familiar cu proprietarii macelariei, sa ma astepte gata pregatita salata mea preferata de la salateria din colt.


Fiecare magazin ar trebui sa iti spuna o poveste iar cumparaturile sa fie o plimbare fermecatoare, nu sa te duci sa inghesui grabit intr-un cos de-a valma sute de produse strict necesare peste a caror eticheta ai aruncat grabit un ochi in timp ce te calcau in picioare promoteri si alti cumparatori agitati sa gasesca pretul cel mai mic. Sunt dispusa sa platesc un pret mai mare pentru calitate dar si pentru poveste.

Daca in offline au inceput sa apara timid cate o brutarie, o macelarie, o bacanie care au suflet si povesti si produse deosebite, in online lucrurile se petrec intr-un ritm mai alert. Poate pentru ca e mai simplu sa spui o poveste in cateva imagini si texte pe un site, poate pentru ca pui mai repede in functiune un magazin online (daca ai deja ideea, stocurile, distributia … si evident planul de promovare), poate.

Asadar poate ca v-ar interesa sa cititi mai multe despre cele mai interesante magazine online de nisa pe care le-am descoperit recent.

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation