Trecem. Si taman cand ma gandeam la subiect, scormonindu-mi neuronii cum sa fac sa ma sustrag activitatii de petrecere a timpului intr-o vulcanizare la schimbat cauciucurile dar totusi sa bifez task-ul, vine domnul de la Michelin si imi da lumea peste cap. Ca treaba parea simpla inaintea lui: exista cauciucuri de iarna, iarna (ca sa franezi frumos pe gheata si sa rulezi fin pe zapada) si cauciucuri de vara, vara (ca sa nu se topeasca, toceasca) si exista o minima dilema legata de cat de des imi iau unele noi si de ce fel sunt ele, nu?

Nuuuu, nu doamnelor si domnilor, treaba este mult mai complexa, dar nu mai putin interesanta si adevarata, cand vine vorba de cauciucuri.

Pentru anvelope, iarna incepe la 7°C

Si am aflat doar o parte din detalii la intalnirea #sigurantarutiera unde subiectul principal nu au fost cauciucurile ci statisticile infricosatoare legate de accidente si cauza lor precum si o serie de propuneri pe care le-am avea pentru a preveni asemenea intamplari.

Daca vreti sa aflati mai multe va invit sa “rasfoiti” cu atentie acest site si poate mai departe de informatii valoroase veti avea placerea sa fiti unul din castigatorii cursurilor de conducere defensiva la Scoala de Pilotaj Titi Aur oferite pe site.

#sigurantarutiera

Intre noi fie vorba, eu una sunt capiata de ceilalti participanti la trafic fie ei soferi, pietoni sau motociclisti. Am o intreaga teorie potrivit careia, oricat de corect ai conduce, mai devreme sau mai tarziu cineva iti va incurca socotelile. AM o problema cu oamenii care nu folosesc hands free-ul cand conduc, cu pietonii care traverseaza neregulamentar si se uita in sensul opus, cu motociclistii care se strecoara printre masini in trafic …. cu toata lumea. Si pentru ca toate raman la fel in TRAFICUL de Bucuresti, dupa doar un an jumate de condus constant in capitala, m-am ciufutit total: claxonez si comentez non-stop doar doar s-o simti careva.

Ce mai incolo si incoace, am profilul candidatului perfect pentru o intalnire pe tema #sigurantarutiera: stiu ca lucrurile se pot schimba si planuiesc o lista intreaga de initiative pentru a demara bulgarele (el trebuie sa porneasca de la noi, conducatori si pietoni).

Discutia asta fost provocata de cei de la Michelin si dupa ce l-am ascultat pe simpaticul External Marketing Relations Manager -ul lor (da, au asa ceva), am inteles de ce chinezu a dezvoltat o pasiune pentru acest brand. E omul asta intr-un fel de prinzi drag de el instant. Nu ai cum nu iti deschizi sufletul si urechile si sa te mobilizezi cand vezi cata pasiune pune in ceea ce face. Treaba la ei e serioasa, zau!

Pana una alta, intalnirea m-a pus pe ganduri pentru ca a adus in discutie o suma de lucruri la care nu m-am gandit niciodata si niste statistici care spun multe lucruri teribil de neplacute.

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    • Post fara pereche:

    2 Thoughts on “Trecem la cauciucuri de iarna ?!

    1. suedezii au cauciucuri cu crampoane :)) se aud groaznic pe stradă.. dar îm înțeles că-și fac treaba cu brio.

    2. Kormoran on 10/02/2014 at 18:07 said:

      Bineinteles ca trecem la cauciucuri de iarna. Dar mai intai asteptam rabdatori sa scada temperaturile. Pentru ca, intr-adevar, de la 7 grade Celsius in jos anvelopele de iarna incep sa-si faca simtita eficienta. Apoi la iarna, trai nenicule, pe zapada.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation