Din cand in cand, imi iau cateva minute libere si „rasfoiesc” insetata site-urile de oferte. Stiti voi, Zumzi, Fundeal, Groupon si restul de cateva sute cate or mai exista. Si imi ia sub un minut, daca imi suna ceva bine, sa imi pun cardul in functiune. Nu am niciodata cu adevarat nevoie de nimic de acolo, dar sunt si eu om si am slabiciuni. Vorba cantecului: „frate, cand e moca parca-i totul mai frumos”.

Cateodata pierd ceva timp sa aleg cea mai buna oferta a aceluiasi produs sau serviciu aflat in acelasi moment pe mai multe asemenea site-uri de reduceri (inca o dovada ca unii nu reusesc sa inteleaga exact cum, cand si de ce este recomandat sa folosesti acest tool in mix-ul de marketing).

Cum am acest obicei de la aparitia primelor site-uri de profil in Romania pot sa ma laud cu ceva experienta in a citi printre randuri ofertele fabuloase (mai ales cand vine vorba de calatorii unde am o lista de peripetii la bord) si a verifica atent daca nu cumva pretul original a fost marit intentionat ca sa para ca a fost redus si daca nu cumva gasesc produsul sau serviciul respectiv la un pret mai bun decat cel in oferta (se intampla des).

Toate acestea sunt insa tactici de marketing si nu ma supara prea tare. Ma simt chiar mandra ca am reusit sa nu cad in plasa. E distractiv ca un joc de strategie.

Mai nou insa, desi in textul de prezentare nu este detaliat aproape niciodata acest lucru, ofertele pentru servicii  sunt de fapt vanzari ale variantelor demo (care, din cate stiu eu, ar cam trebui sa fie gratuite) Adica ti se spune ca primesti o reducere dar acest lucru este adevarat doar partial. Intr-adevar platesti mai putin dar in acelasi timp beneficiezi de varianta scurta a serviciului. De exemplu,  daca iti iei un masja care ar costa 100 RON/ 60 de minute, vei plati un super pret de doar  20 de RON/15 min (nespecificat)!  Daca iti iei un curs, de fapt ai parte doar de un demo de 3 ore al unui curs de 3 luni samd.

E bine? E rau? Nu e nici bine nici rau. E doar o noua regula a jocului de care trebuie sa tin cont atunci cand imi aleg ofertele.

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    • Post fara pereche:

    One Thought on ““Fabuloasele” oferte

    1. Pingback: Aplicatia auto.ro - ce face si cum face | Mindfields

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation