M-a tras de maneca draga Andreea la inceputul saptamanii si m-a intreabat daca vreau sa vin la o masa cu fetele la invitatia Oriflame. Afirmativ! Inghesui  in agenda  si aceasta intalnire in programul incarcat al zilei de miercuri. De ce as refuza o intalnire cu fetele la o masa sanatoasa unde probabil vom discuta despre creme, cremute si alte cele femeiesti intreaga seara?! In plus, Oriflame a fost prima companie care m-a ajutat sa imi rotunjesc veniturile in gimnaziu cand am fost reprezentantul lor. Putina nostalgie si curiozitate pentru ce mai fac acum au completat dorinta mea de a raspunde afirmativ propunerii.

Ne-am retras asadar in formatie completa de la #prforum12 (Andreea, Andreea, Andreea si Ruxandra – sigura o cheama si pe ea Andreea dar nu vrea sa recunoasca 🙂 ) si ne-am infatisat ca niste gratii la locatia intalnirii: RAW Z. In ordinea numerelor de pe tricou/sacou suntem intampinate de galantul Tudor si de Corina (proaspatul Online Communication Manager de la Oriflame). Desi preocupata  de pregatirea festinului, o identific ulterior  si pe simpatica Andreea (owner si life enjoyer al locatie), o autentica Sookie in carne si oase de care nu ai cum sa prinzi drag din momentul in care iti zambeste sau se apuca sa iti povesteasca pasionata despre mancarea pe care o pregateste.

Asa cum spuneam, ne-am intalnit acolo pentru  ca Oriflame a lansat  sub sloganul Ingrijim pielea. Respectam planeta, o gama inovatoare de produse naturale pentru ingrijirea pielii (Ecobeauty), certificate de patru organizatii internationale nonguvernamentale care activeaza in domeniile ecologiei, sprijinirii societatilor in curs de dezvoltare si respectului fata de animale. Cum parte din farmecul si unicitatea evenimentului a fost tocmai faptul ca nu am fost terorizate de declaratii de produs si brand ci placut informate despre lucruri utile pe teme eco si lasate sa discutam pe subiecte care ne-au facut sa ne simtim in largul nostru (un mare punct in plus atat pentru Fast Forward Communications dar si pentru Oriflame), nu am sa insist foarte mult pe alte detalii acum. Gasiti toate informatiile de care aveti nevoie aici.

Am in teste crema de noapte, de zi si de ochi din gama si promit ca revin cu impresii dupa cateva saptamani de folosire. Pana atunci va spun ca este vorba despre  produse care contin 95 % ingrediente naturale, obtinute din surse regenerabile, gestionate responsabil si monitorizate cu ambalaje 100% reciclabile, detalii care sustin si subliniaza sloganul ales de compania suedeza.

 

ORIFLAME

Seara a fost o excelenta incheiere a unei zile lungi. La masa s-au reunit femei frumoase, talentate si pasionate din online iar discutiile au fost cel putin interesante (Adina Neculatoane.roralucapop.ro, Anca Buzea, , anamatei.roposhmagazine.ro, divahair.ro etc). Am stat la vorbe pe diverse subiecte ca intre vechi prietene in timp ce am degustat (devorat imi pare mai aproape de realitate, dar nu ar fi extrem de magulitor pentru niste tinere doamne 🙂 ) bunatatile de pe masa.

Mancarea a fost minunata si s-a dovedit a fi un adevarat festin raw (am descoperit o multime de gusturi, arome si combinatii) si aici nu exagerez absolut deloc: conopida gratinata „masata” cu ulei de porumb si cu sos cheese, sushi din migdale incoltite, telina si alge proaspete, bruschete din dovlecei si rosii uscate cu parmezan din nuci braziliene si piper verde, crema de caju cu praz si marar, pesto de masline, pesto de busuioc, mix de crackers de seminte incoltite (buuun), tort de ciocolata, tort de lamaie cu mac si sos abundent de ciocolata, menta si fructe de padure si apa cu lime si goji din plin ca sa ajutam toate cele sa alunece mai usor (extrem de stioasa mancarea, nu doar buna). Poftiti?! Poftiti!

Comunicatul de presa, pe care inca nu ma indur sa il folosesc in adevaratul sau scop, l-am primit tiparit pe o hartie speciala in care au fost incorporate seminte pe care le poti planta. Am  mai primit o data o invitatie pe o asemenea hartie si mi-a placut tare mult ideea. Atunci m-am trezit cu niste trifoi in ghiveci. Ma nelinisteste gandul ca aceasta nastrusnica nascocire va aprinde poftele tuturor companiilor pornite sa demonstreze prin orice mijloc ca sunt eco si va ajunge un banal tool de marketing utilizat cu orice ocazie. Asa incat, va rog, daca va place si vreti si voi,  folositi cu grija si cumpatare pentru ca ar fi pacat sa devina un obicei la cat de originala este ideea .

Am inteles ca, mai mult sau mai putin,  toti suntem eco si preocupati de subiect si facem zi de zi mici lucruri care fac diferenta, chiar daca nu militam activ pentru o viata verde. Poate ca noua, fetelor, ne vine greu sa renuntam la o blana (bine ca nu am pitici d’astia) sau pantofi si genti de piele (oh, da) dar asta nu inseamna ca nu reciclam, ca nu avem grija sa stingem lumina si sa scoatem aparatele din priza cand nu le folosim (deci nu sunt singura obsedata), sau ca nu putem face dus sau sa ne spalam pe dinti fara a lasa apa sa curga incontinuu.

Organizarea a fost minunata si, asa cum spuneam, am apreciat focusul acesteia pe socializare, schimb de opinii, adaugarea unui plus de valoare prin impartasirea de  cunostiinte despre cosmetica eco in general, informatii conexe despre acesta zona si nu neaparat pe produs. Locatia  (calduroasa, familiara, curata si plina de surprize estetice placute – fiecare scaun, masa sau etajera erau personalizate manual, intamplator sau nu decorata in culorile produselor), atmosfera prieteneasca si relaxata, pasiunea gazdei pentru o viata eco, au reusit sa ma faca sa asociez mental produsele cu mesajul si valorile corecte, pe care probabil nu le-as fi bagat in seama insirate pe o coala de hartie.

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    4 Thoughts on “Pe trend total de la mancare la cosmetice si companie

    1. Pingback: Eco pe masă, eco pe faţă. Şi raw! Care e wow! |

    2. Pingback: Campaniile din blogosfera romaneasca (ultimele doua saptamani) | refresh.ro

    3. Pingback: Caut idei eco implementabile – dau premii | Provinciala

    4. Pingback: La povesti despre frumusete eco cu Oriflame la Casa Raw | Ana Matei - Marketing Blog

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation