Nu imi mai amintesc extrem de clar cum si de ce, dar stiu ca sunt de ceva timp membra a exclusivistului club Fashion Days (magazinul online, cu acces doar pe baza de membership, care ofera branduri si produse fashion cu reduceri de pana la 70%, daca nu stiati)

Si drept urmare imi clatesc periodic ochisorii cu diverse oferte, unele mai apetisante decat altele pentru tot felul de brand-uri cu multe zerouri in coada la pret in mod obisnuit. Sa spunem ca nu ma risc sa imi comand haine online niciodata pentru ca nici in magazin nu gasesc multe marimi care sa mi se potriveasca din prima, asa incat recunosc, ma tenteaza cel mai tare accesoriile de pe Fashion Days. De cateva ori chiar am vrut sa imi comand un ceas sau o geanta, dar n-a fost sa fie.

In calitate de membra voyeurista a exclusivistului club tin neaparat sa va anunt ca de acum incolo cei de la Fashion Days vor si fac eforturi sa livreze #latimp. Si mi-au adus asta la cunostinta in cel mai dragut mod posibil.

Au facut ei o mica reuniune la un SPA acum ceva timp ca sa ne aline si sa ne rasfate pe toti, sa ne spuna ca sunt constienti ca au unele probleme cu livrarile dar ca au facut ceva eforturi in acesta directie (cel putin 3)  si spera ca lucrurile sa se imbunatateasca vizibil:

–         in mai 2012 au lansat serviciul customer suport 24/7

–       din iunie, apelul este gratuit. astfel, clientii sunt permanent informati, se poate afla oricand statusul comenzii, iar eventualele neclaritati legate de comenzile în derulare pot fi lamurite #latimp

–         au deschis la inceputul anului un birou de Buying in Germania, ceea ce inseamna pe scurt:mai multe comenzi livrate #latimp si o deschidere mai mare către noi marci

La reuniunea asta  am fost si eu invitata dar nu am ajuns. Ca nu am ajuns. Mi-am cerut scuze si am solicitat materialele pe mail ca sa decid daca scriu sau nu despre subiect. Si mail-ul nu a mai venit.

In schimb am primit un telefon in care am fost invitata de un baiat de la agentia lor de social media la o intalnire in parc. Fara prea multe detalii. Mi-a spus doar ca are legatura cu brandul ca sa nu imi fac vreo impresie gresita. Ciudat, nu? Stiu. Dar m–am dus.

Si am avut parte de cea mai frumoasa ceremonie de predare a comunicatului de la Fashion Days precum si a unui voucher la SPA – un fashion picnic facut special pentru mine si inca o doamna care nu ii onorase cu prezenta la evenimentul propriu zis. Un picnic cu limonda si lumanari aromate, cu un cos de picnic real cu biscuti si voie buna. Multa voie buna.

Intre timp oamenii de la Fashion Days au dat drumul la niste campanii noi si tare dragute ce le au ca protagonisti pe Alex si Adrian si Laura.

Am vrut sa scriu despre acest subiect pentru ca Alex si Irina de la Netalurgica m-au scos la picnic intr-un parc bucurestean, la asfintit de soare si dupa o zi caniculara de munca si au ales sa petreaca niste ore din timpul lor cu mine, in loc sa imi trimita cadoul printr-un curier la birou. Ceea ce mi s-a parut prea frumos ca sa nu povestesc. Multumesc!

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    • Post fara pereche:

    2 Thoughts on “Picnic fashionist

    1. o invitație și mie? 🙂 să fiu și eu voyeuristă? 😀
      mail: info@roxanacostea.com

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation