O armata de masinute Skoda Citigo au impanzit Bucurestiul acum doua saptamani. Nu se poate sa nu le fi vazut ! Rosii, galbene si verzi, masinutele s-au strecurat agile pe soselele cele mai aglomerate si pe stradutele sortite scurtaturilor, intr-o intrecere nemaintalnita. La volan, scapati oarecum de sub control si in febra cursei Urban Quest s-au aflat bloggeri si jurnalisti romani care au cautat, la ora de trafic de varf, sa testeze cat de prietenoasa este masina cu orasul (si cu ei) pentru a castiga dreptul de a o lua acasa pentru un week-end.

Cum pentru mine, toate masinile de oras sunt un fel de urmasi ai Matiz-urilor va anunt ca Skoda Citigo nu mi-a schimbat opinia asta. In schimb masinile in care am calatorit (75 CP, 1.0)  aveau echipare Elegance, ceea ce a presupus trapa si GPS (printe altele). Ceea ce le duce mult mai departe. Ca sa nu mai vorbesc de spatiul interior care este chiar generos (am navigat linistiti in formula: Vlad la volan, Alex copilot si eu pasager). La portbagaj ei se lauda ca e cel mai mare volum din clasa (251l) dar nu stiu ce sa zic. Ochiometric nu mi s-a parut. Masina asta mica si desteapta (clar) vine  cu 3 sau 5 usi si cu senzor de parcare, city safe drive system, airbag-uri, ESP, sistem bluetooth, suport pentru biciclete si schiuri si in curand si cu transmisie manuala automatizata…daca vreti.

Nu m-am numarat printre piloti de data asta si nici macar printre copiloti (deci acesta nu este review-ul unui test drive). Am facut-o pe pasagerul. Si daca eu, girafa, pot sa declar cu mana pe inima ca masinuta asta in 3 usi are spatiu in spate cat sa te risti sa ramai blocat in ea in trafic, inseamna ca asa e.

M-am riscat, in schimb, sa insotesc  cand intr-o etapa cand in alta, echipele TudoranBazavan, AndressaToma Nicolau, PetreanuAlex Negrea. La PiticuBunescu stiam eu de ce nu am curaj sa urc, doar au luat locul I, ceea ce inseamna ca a fost o decizie inteleapta pana la urma. Bine, nici cu ceilalti piloti nu mi-a fost rusine si declar cu mana pe inima ca fiecare a reusit sa isi dea in petic macar o data pe tot parcursul turului de forta.

Intr-un final am aterizat cu totii bine si sanatosi la ultimul punct de intalnire. Spre fericirea mea, recunosc, pentru ca, la intrare, Cosmin a cam facut un viraj strans in panta la o viteza ce a scartait serios rotile. Respect pentru manevrabilitate (masinii) si talent (soferului din cea de-a doua echipa castigatoare).

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    One Thought on “Skoda Citigo Urban Quest

    1. Foarte tare..Am vazut masina si mi se pare utila…Si la consum am inteles ca e peste toti ceilalti din categoria sa…

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation