Mai presus de orice promisiune electorala si mai departe de orice campanie politica, mesajul pe care il transmite Vodafone o data cu noua campania de brand este pe sufletul meu. Da, e munca buna de creativi si copy talentati, insight-ul este excelent si executia la fix. Deci poate nici o surpriza pana aici.

Poate ca asa si trebuie, ca acest mesaj sa ajunga  la noi transmis de catre o companie care a actionat inainte sa dea declaratii.

Vodafone aduce impreuna oamenii care cred in mai bine

Si face asta de ceva timp, fapt confirmat de prezenta mai multor personalitati asociate cu Vodafone in diverse proiecte, la evenimentul de lansare al campaniei. Am avut placerea sa fiu la un rand distanta de acesti oameni si  ii ascult vorbind nu neaparat despre cat de mult i-a ajutat Vodafone ci despre proiectele lor si despre cat de importanta este implicarea companiilor dar si a oamenilor obisnuti pentru ceea ce fac. Au vorbit cu drag si pasiune despre proiectele lor, care sunt dovada vie ca  impreuna suntem mai puternici si reusim sa facem lucruri minunate,sa fim  exemple pentru intreaga lume, sa fim mandri ca suntem romani.

Raed Arafat, fondatorul SMURD – proiect sustinut de Vodafone de 7 ani, sub numele “Parteneriat pentru viata” (video)

Ivan Patzaichin, legenda a sportului romanesc, cel mai premiat Olimpic al Romaniei – reprezentant al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, partener Vodafone (video)

Tudor Giurgiu, regizor de film, fondatorul si directorul Festivalului International de Film Transilvania – proiect sponsorizat de Vodafone de 11 ani (video)

Marcel Iures, personalitate marcanta a scenei si marelui ecran, romanesc si international, fondatorul teatrului Act – primul teatru independent din Romania, sustinut de Vodafone timp de 8 ani (video)

Victor Rebengiuc, personalite de varf a scenei si filmului romanesc, reprezentant al ”generatiei de aur” de actori, care si-a imprumutat vocea noului spot Vodafone (video)

Bineinteles, pe plan comercial, noua pozitionare de brand se regaseste in multe dintre initiativele lansate de Vodafone pe parcursul ultimului an, cum ar fi: solutia de telemedicina dezvoltata pentru SMURD, comunicarea mai accesibila pentru romanii din strainatate, site-urile mobile menite sa usureze accesul la informatie (0.Salvamont, myVodafone), popularizarea smartphone-urilor si a Internetului mobil pentru cat mai multi utilizatori, s.a.

Dar mie asta mi s-a parut mai putin importanta raportat la mesajul pe care l-au ales. E un mesaj de care, din pacate, aveam nevoie si pe care, din pacate, a trebuit sa il descopar intr-o campanie de brand si nu in  discursul politicienilor. E un mesaj  sustinut si justificat de actiuni si rezultate, nu doar o declaratie intr-un discurs fara acoperire.

Intrebarea lansata in campania de teasing  ramane insa: am ramas destui romani care credem in mai bine?

Au mai scris despre eveniment: Ana Matei, Roxana Bursuc, Refresh, Haotik.

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation