De ani de zile Revista Biz ne-a arat ca print-ul nu moare ci doar se reinventeaza, ca un brand de print nu inseamna doar cuvinte insirate pe hartie. Am auzit cu totii de Zilele Biz, top-urile Biz, Camp-urile Biz, Social Media Summit-urile Biz. In spatele tuturor acestor initiative regasim oameni (o echipa bine sudata) si idei (sa le spunem nastrusnice) si suflet, dar si un simt extraordinar al pietei.

Poate ca au spus-o mai bine decat mine Bogdana si insasi Marta, redactorul sef al Revistei Biz (intr-un interviu unic si inegalabil acordat maestrului Chinez)

Anul acesta insa, mai mult ca niciodata, campania de comunicare a Zilelor Biz (eveniment care se apropie cu pasi repezi – 12-16 noiembrie 2012) dezvoltata de Next, a dus comunicarea evenimentului la un nou nivel.

Postasem acum cateva zile pe Facebook  poza cu cele 3 dive  (cea de-a  patra diva ne facea poza) si va spuneam ca o sa revin in curand cu detalii legate de intalnirea noastra intr-o dupa-amiaza la Howard Johnson.

Misterul a fost spulberat in momentul aparitiei spoof-ului la care s-a lucrat intens chiar de catre echipa Biz si bloggeri. Acum, spuneti si voi: cum as fi putut refuza invitatia la filmarea unui spoof de catre chiar clientul reclamei initiale, care s-a distrat teribil punand la cale aceasta sotie?!

…deci ar fi fost bine sa aiba logo-ul mai mare ? 🙂

Ti-a placut? Da mai departe!

    Din aceeasi serie:

    • Post fara pereche:

    One Thought on “Promovez Zilele Biz cu tupeu:)

    1. Pingback: REMEMBERING 2012. PLANING 2013. | Provinciala

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Post Navigation